کاردرمانی ذهنی شناختی

رشد نرمال و با کیفیتِ پردازش های عصبی و حرکتی باعث طی شدن مراحل رشدی در زمان مشخص و بدون تاخیر در کودک می شود. بنابراین فرآیند های توجهی، سطح هوشیاریِ فعال و دامنه ی حافظه در کودک به خوبی ارتقا پیدا می کنند و به دنبال آن یادگیری و بلوغ رفتار در روزمره متناسب با سن تقویمی رشد می کنند…

در کاردرمانی ذهنی شناختی»»» با علم به جزئیاتِ مراحلِ رشدِ عملکردی و هوشی در کودکان، بهترین مداخله درمانی-آموزشی برای آن ها ارائه می شود در راستای ارتقا هرچه بیشتر شناخت و توجه، و بالا رفتن سطح استقلال عملکرد کودک در خانه و مدرسه و…

عملکردهای اجرایی

استدلال، قضاوت و حل مسئله

مراحل رشد ذهنی - شناختی

رفتارهای سازمان نیافته (مختل گونه)، انگیزه پایین، زود رنج بودن، پرخاشگری

نقص یکپارچگی حسی، نقص توجه، چالش در یادگیری، پایین بودن کیفیت مهارت های حرکتی مختلف، همگی از مواردی هستند که باعث بروز رفتارهای سازمان نیافته، انگیزه پایین، زود رنج بودن، پرخاشگری و… در کودک می شوند.

عزت نفس یا مهارت های اجتماعی پایین: نتیجه بارز و منفی به دنبال تمامی مشکلات ذکر شده در بالا چیزی نیست به جز عزت نفس و مهارت های اجتماعی پایین در کودک.

تماس با ما

مرکز درمانی و توانبخشی رَها یکی از بهترین مراکز توانبخشی در شهرستان شهریار و اندیشه راه های ارتباطی زیادی برای شما کاربر گرامی در نظر گرفته که ارتباطی حضوری با استفاده از آدرس و نقشه گوگل و ارتباط تلفنی با استفاده از تلفن دفتر و شماره شخصی و ارتباط در شبکه های اجتماعی را برای راحتی حال شما کاربران عزیز قرار داده است.

تماس فوری ۰۹۱۹۰۶۷۹۱۹۴